AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konudaki Counter'ı indiriyorum, ara sıra uğrarım ben de Böyle tanıdıklarla falan hile olmazsa iyi maçlar çıkartırız. De_dust2 oynamayalı 2 yıl oluyor
Gerekli cevabı umut vermiş sxe var + 14.5 yüklenecek onda wall vs. işlemiyormuş.

UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hile olayı yok hocam serverda, güvenebilirsiniz oyuna girdiğiniz de zaten 3-5 tane admin açık oluyor