Valla az önce oynadım

sXe sağ olsun hile yoktu, bakalım yeni versiyonu ne kadar dayanacak sXe'nin
İşin kötüsü orda. Serverda sxe 14.0 kuruluymuş. cs için hile yazan arkadaşım var 14.5 kurun o hile geçirmiyor diyo. Serverı aldığım yere yazdım 14.5 kurmam player kaybı olur (kısaca hile açanlar gelmez) diyor.. Ne yapıcam bilmiyorum.