• 20-12-2012, 02:41:42
    #10
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaçak su ve elektrik kullanmak kul hakkına girer Çünkü o kaçağı başkaları ödemektedir
    Kaçak, su, elektrik hırsızlıktır, gasptır Bu gaspı yapan insanın ibadeti kabul olmaz

    Ayrıca ev halkını da harama bulaştırmış olur Kaçak su ile abdest, gusül olmaz Kaçak elektrik kullanmak dürüst yaşayan vatandaşların hakkına tecavüzdür

    Devletine, zarar veren milletin allah katında yeri yoktur
    Hocam her ne kadar haklı olsanızda kullanmanın doğru olmadığı konusunda ama fetva vermekte snırım yanlış oldu. İbadet, gusul vs. Niyetim tartışmak değil sdece fetva kolay kolay verilecek birşey olmadığı için yazma gereği duydum.
  • 20-12-2012, 02:53:55
    #11
    sys-tem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam her ne kadar haklı olsanızda kullanmanın doğru olmadığı konusunda ama fetva vermekte snırım yanlış oldu. İbadet, gusul vs. Niyetim tartışmak değil sdece fetva kolay kolay verilecek birşey olmadığı için yazma gereği duydum.
    haklısın. fetva olarak algılanmasın bu yazım! ben doğru olanı yazdım..

    katiyen fetva vermedim lütfen fetva olarakta algılamayın arkadaşlar
  • 20-12-2012, 03:54:34
    #12
    2 gecedir evimde elektrik yok. Gidip geliyor. Bilgisayarım bozuldu açılmıyor büyük ihtimal ya Harddisk yada RAM yandı git gel git gel yapa yapa elektrik. Çamaşır makinesi yandı. Böyle bir saçmalık olamaz. Bu ülkede elektrik sorununa bile çözüm bulunmuyorsa böyle devlet olmaz olsun.
  • 20-12-2012, 04:05:40
    #13
    18 yaşındaki çocuklar tedaş elamanı olmuş çocukların bişeyden anladığı yokki elektriğe çözüm bulsunlar. yıllardır tutturmuşlar kaçak var yalanını. biz para veriyoruz ama hergün kesik malesef.
  • 20-12-2012, 04:07:04
    #14
    ThePoweR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gecedir evimde elektrik yok. Gidip geliyor. Bilgisayarım bozuldu açılmıyor büyük ihtimal ya Harddisk yada RAM yandı git gel git gel yapa yapa elektrik. Çamaşır makinesi yandı. Böyle bir saçmalık olamaz. Bu ülkede elektrik sorununa bile çözüm bulunmuyorsa böyle devlet olmaz olsun.
    Her kesilen şey için olmaz olsun böyle devlet dersek olmaz zaten devlet falan. Madem eşyaların kıymetli ups kullanacaksın. Ben izmir de evimde ups kullanıyorum pek elektrik git geli olmasada. Ayrıca her ülkede kötü doğa şartlarında bu durum oluyor. Gerçi diyarbakırdaki biraz fazla olmuş ama oda kaçak elektrikle orantılı hizmet gereği bu yüzden bence makul. Ne kadar ekmek o kadar köfte.
  • 20-12-2012, 04:14:01
    #15
    Üyeliği durduruldu
    istanbul anadolu, ankara ve karadenizin belli bölgelerindede durum aynı
  • 20-12-2012, 04:22:39
    #16
    kış kıyamet geldi millet elektrikli sobalara yüklendi. elektrikle ısınmak ya zengin işi yada kaçakçıların işi. en az 2000watt harcadığını düşünün bir sobanın. çokmu zor doğalgaz kullanması ya da odun sobası
  • 20-12-2012, 07:09:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Juglans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kış kıyamet geldi millet elektrikli sobalara yüklendi. elektrikle ısınmak ya zengin işi yada kaçakçıların işi. en az 2000watt harcadığını düşünün bir sobanın. çokmu zor doğalgaz kullanması ya da odun sobası
    Zor hocam. Benim doğuda askerlik yapan arkadaşlarım anlatıyor. Adam ahırın tavanına demir karyola bağlamış vermiş elektriği ahırı ısıtıyor. Davar çok oldukça enayide çoğalır.
  • 20-12-2012, 13:46:32
    #18
    Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her kesilen şey için olmaz olsun böyle devlet dersek olmaz zaten devlet falan. Madem eşyaların kıymetli ups kullanacaksın. Ben izmir de evimde ups kullanıyorum pek elektrik git geli olmasada. Ayrıca her ülkede kötü doğa şartlarında bu durum oluyor. Gerçi diyarbakırdaki biraz fazla olmuş ama oda kaçak elektrikle orantılı hizmet gereği bu yüzden bence makul. Ne kadar ekmek o kadar köfte.
    Danimarka vb ülkelerde en son ne zaman elektrik gittiğine bakarmısın.