Juglans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kış kıyamet geldi millet elektrikli sobalara yüklendi. elektrikle ısınmak ya zengin işi yada kaçakçıların işi. en az 2000watt harcadığını düşünün bir sobanın. çokmu zor doğalgaz kullanması ya da odun sobası
Zor hocam. Benim doğuda askerlik yapan arkadaşlarım anlatıyor. Adam ahırın tavanına demir karyola bağlamış vermiş elektriği ahırı ısıtıyor. Davar çok oldukça enayide çoğalır.