İstanbul/Çekmeköy'de geçen yarım saat elektrik gitti millet nerdeyse kafayı yicekti. Hadi bireyselleri anlarım bir nebze ama iş yapanlar, dükkan sahipleri ne yapacak ?
Adamdan peynir alacam, elektrik yok tartamam diyo
Şakası bir yana..Devlet her bireyine şu 3 hakkı sağlamak zorundadır.
Yaşama Hakkı
Eğitim Hakkı
Sağlık Hakkı
Elektronik yok,Su yok, ısınma yok nasıl olcak bunlar ?