• 20-12-2012, 01:41:53
    #1
    http://www.haberdiyarbakir.com/diyar...glandi-55816h/

    Bunu okuyunca valiye patladım
  • 20-12-2012, 01:46:01
    #2
    vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız kendinizce ama ben ailem onlar, bunlar yıllardır kaçak elektriğin parasını ödüyoruz, bizim suçumuz ne?
  • 20-12-2012, 01:48:11
    #3
    Maeglin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız kendinizce ama ben ailem onlar, bunlar yıllardır kaçak elektriğin parasını ödüyoruz, bizim suçumuz ne?
    Bende bunu belirtiyorum. Batıda pek olmasada doğuda devlet düşmanlığından millet kaçak yapıyor. Devletsen önleyeceksin basacaksın alayına cezayı bakalım daha kullanabilirlemi? Ama adamlar nasılsa sattıkları elektriğin parasını herkese ödettiği için gidip baskın bile yapmıyor.
  • 20-12-2012, 01:50:17
    #4
    vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bunu belirtiyorum. Batıda pek olmasada doğuda devlet düşmanlığından millet kaçak yapıyor. Devletsen önleyeceksin basacaksın alayına cezayı bakalım daha kullanabilirlemi? Ama adamlar nasılsa sattıkları elektriğin parasını herkese ödettiği için gidip baskın bile yapmıyor.
    Bu söylediğinizde de haklısınız, aslında suç ben ve benim gibilerde. Yıllardır sesimizi çıkarmayıp enayi gibi ödemeye devam ediyoruz bu parayı.
  • 20-12-2012, 01:52:08
    #5
    Maeglin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu söylediğinizde de haklısınız, aslında suç ben ve benim gibilerde. Yıllardır sesimizi çıkarmayıp enayi gibi ödemeye devam ediyoruz bu parayı.
    Bakın elektrik gitmesi olmaması psikolojiyi harbiden etkiliyor.

    850 tl dükkan kirası veriyorum 2 eleman çalıştıyorum tam 2 gündür yok ve kış olunca her gün en az 2 saat yok. Böyle olunca sıfır siftah iş yapıyoruz. Teknoloji işi sonuçta.
  • 20-12-2012, 01:52:55
    #6
    Kaçak su ve elektrik kullanmak kul hakkına girer Çünkü o kaçağı başkaları ödemektedir
    Kaçak, su, elektrik hırsızlıktır, gasptır Bu gaspı yapan insanın ibadeti kabul olmaz

    Ayrıca ev halkını da harama bulaştırmış olur Kaçak su ile abdest, gusül olmaz Kaçak elektrik kullanmak dürüst yaşayan vatandaşların hakkına tecavüzdür

    Devletine, zarar veren milletin allah katında yeri yoktur
  • 20-12-2012, 01:54:20
    #7
    vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın elektrik gitmesi olmaması psikolojiyi harbiden etkiliyor.

    850 tl dükkan kirası veriyorum 2 eleman çalıştıyorum tam 2 gündür yok ve kış olunca her gün en az 2 saat yok. Böyle olunca sıfır siftah iş yapıyoruz. Teknoloji işi sonuçta.
    Sizin ve sizinle benzer işleri yapanlar için kötü bir durum, 850 lira kira 2 eleman e bunun diğer giderleri derken epey zarar. Gerçi kararından geri dönecek olsalar böyle bir uygulama yapmazlardı, okudum da bahane de güzel, trafo merkezine aşırı yükleme oluyormuş, kapatacağına daha iyisini taksana.
  • 20-12-2012, 01:55:56
    #8
    İstanbul/Çekmeköy'de geçen yarım saat elektrik gitti millet nerdeyse kafayı yicekti. Hadi bireyselleri anlarım bir nebze ama iş yapanlar, dükkan sahipleri ne yapacak ?

    Adamdan peynir alacam, elektrik yok tartamam diyo

    Şakası bir yana..Devlet her bireyine şu 3 hakkı sağlamak zorundadır.

    Yaşama Hakkı
    Eğitim Hakkı
    Sağlık Hakkı

    Elektronik yok,Su yok, ısınma yok nasıl olcak bunlar ?
  • 20-12-2012, 02:07:56
    #9
    Devletin hizmet verme anlayışı tersine dönmüş artık verdiğini de geri alıyor