Bu söylediğinizde de haklısınız, aslında suç ben ve benim gibilerde. Yıllardır sesimizi çıkarmayıp enayi gibi ödemeye devam ediyoruz bu parayı.
Bakın elektrik gitmesi olmaması psikolojiyi harbiden etkiliyor.
850 tl dükkan kirası veriyorum 2 eleman çalıştıyorum tam 2 gündür yok ve kış olunca her gün en az 2 saat yok. Böyle olunca sıfır siftah iş yapıyoruz. Teknoloji işi sonuçta.