Bakın elektrik gitmesi olmaması psikolojiyi harbiden etkiliyor.
850 tl dükkan kirası veriyorum 2 eleman çalıştıyorum tam 2 gündür yok ve kış olunca her gün en az 2 saat yok. Böyle olunca sıfır siftah iş yapıyoruz. Teknoloji işi sonuçta.
Sizin ve sizinle benzer işleri yapanlar için kötü bir durum, 850 lira kira 2 eleman e bunun diğer giderleri derken epey zarar. Gerçi kararından geri dönecek olsalar böyle bir uygulama yapmazlardı, okudum da bahane de güzel, trafo merkezine aşırı yükleme oluyormuş, kapatacağına daha iyisini taksana.