Diyarbakır elektrik kesintileri bunalattı
62
●4.077
- 20-12-2012, 15:38:31Kurunun yanında yaşda yanıyor desek yalan olmaz.
Her ay düzenli fatura ödeyenlere üzülüyorum sadece.Kaçak elektrik kullananlar yüzünden oluyor bunlar sen yüklen klimaya,elektrik sobasına sonra hatlara aşırı yükleniliyor.Trafolar yanıyor vs.
Burda suç hem devlette hemde bölge halkında.
Devlet gerekeni yapacak.Halk ise ihbar edicek kaçak elektrik kullanları Oto kontrol diye bir olay olsa orda bunlar olmaz.
Bir arkdaşın dedigi gibi Ne kadar Ekmek O kadar köfte.
Batıda,iç anadolu,karadenizde niye az kesiliyor.Çünkü millet düzenli ödemeye bakıyor.Ha batı kaçak kullanan yok mu var tabiki arada çürük yumartalar çok ama cezalarda agır burda adamı 6 ay içeri aldıklarını biliyorum ben.
Neyse uzatmayalım kaçak kulanan haram zıkkım olsun elektrik.Dünya geçici, öteki tarafta sorulcak hepsi
- 20-12-2012, 20:29:18Bu nasıl bir savunmadır? Avustralya'dan misafirim var şuan, dalga geçiyor bu ne sistem diyor. Asla asla diyor. Bu ne saçmalık diyor ingilizce. Adam Avustralya'da elektriğin gittiğini görmemiş. Biraz gözünüzü açın. Ups alacakmışım. Arkadaşım elektriği 5 dakika verip geri çekiyorlar. Şuan benim elektriğim var. Ama diğer semtlerin yok. Sırayla kesiyorlar bu ne saçmalık.Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2012, 20:59:28Kaçak Elektrik Kullananları Dar Ağacına Asıcan Aslında Onların Kaçağını Şehit Aileleri yetimler ödüyor birde yüzsüz gibi isyan ediyorlar serefs*zler
- 21-12-2012, 00:23:31Abd ye bakarmısın rica etsem? Yada İngiltere?vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 milyon nufusluk bir ülke ile Türkiye yi kıyaslamak çok saçma.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:23:31 -->-> Daha önceki mesaj 00:22:25 --
Avustralya zaten kuzey kutupta ve dünyanın en ağır kışını yaşayan ülke güldürmeyin beni.ThePoweR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-12-2012, 01:34:52Ne diyorsunuz vallahi anlamıyorumTymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2012, 01:46:32Yukarıda alıntına istinaden verdiğim cevabı anlamadıysan bol şans ne diyeyim.İyi uykularvBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
