• 20-12-2012, 14:15:07
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Aklı sıra halkı devletten sogutacaklar amaçları bu valide bunlara uymuş demekki
  • 20-12-2012, 15:38:31
    #20
    Kurunun yanında yaşda yanıyor desek yalan olmaz.
    Her ay düzenli fatura ödeyenlere üzülüyorum sadece.Kaçak elektrik kullananlar yüzünden oluyor bunlar sen yüklen klimaya,elektrik sobasına sonra hatlara aşırı yükleniliyor.Trafolar yanıyor vs.

    Burda suç hem devlette hemde bölge halkında.
    Devlet gerekeni yapacak.Halk ise ihbar edicek kaçak elektrik kullanları Oto kontrol diye bir olay olsa orda bunlar olmaz.

    Bir arkdaşın dedigi gibi Ne kadar Ekmek O kadar köfte.
    Batıda,iç anadolu,karadenizde niye az kesiliyor.Çünkü millet düzenli ödemeye bakıyor.Ha batı kaçak kullanan yok mu var tabiki arada çürük yumartalar çok ama cezalarda agır burda adamı 6 ay içeri aldıklarını biliyorum ben.

    Neyse uzatmayalım kaçak kulanan haram zıkkım olsun elektrik.Dünya geçici, öteki tarafta sorulcak hepsi
  • 20-12-2012, 17:47:30
    #21
    "Bir gemide 10 cani bir masum varsa.." ile başlayıp devam eden kısım Risale'den. Tebrik ederim, hakkınızı bu şekilde aramanız güzel.
    Dipnot: Plazada bile elektrikler gidip geliyor sürekli. Yurt sathında genel bir sıkıntı olabilir mi?
  • 20-12-2012, 20:29:18
    #22
    Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her kesilen şey için olmaz olsun böyle devlet dersek olmaz zaten devlet falan. Madem eşyaların kıymetli ups kullanacaksın. Ben izmir de evimde ups kullanıyorum pek elektrik git geli olmasada. Ayrıca her ülkede kötü doğa şartlarında bu durum oluyor. Gerçi diyarbakırdaki biraz fazla olmuş ama oda kaçak elektrikle orantılı hizmet gereği bu yüzden bence makul. Ne kadar ekmek o kadar köfte.
    Bu nasıl bir savunmadır? Avustralya'dan misafirim var şuan, dalga geçiyor bu ne sistem diyor. Asla asla diyor. Bu ne saçmalık diyor ingilizce. Adam Avustralya'da elektriğin gittiğini görmemiş. Biraz gözünüzü açın. Ups alacakmışım. Arkadaşım elektriği 5 dakika verip geri çekiyorlar. Şuan benim elektriğim var. Ama diğer semtlerin yok. Sırayla kesiyorlar bu ne saçmalık.
  • 20-12-2012, 20:59:28
    #23
    Kaçak Elektrik Kullananları Dar Ağacına Asıcan Aslında Onların Kaçağını Şehit Aileleri yetimler ödüyor birde yüzsüz gibi isyan ediyorlar serefs*zler
  • 21-12-2012, 00:23:31
    #24
    vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Danimarka vb ülkelerde en son ne zaman elektrik gittiğine bakarmısın.
    Abd ye bakarmısın rica etsem? Yada İngiltere?
    5 milyon nufusluk bir ülke ile Türkiye yi kıyaslamak çok saçma.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:23:31 -->-> Daha önceki mesaj 00:22:25 --

    ThePoweR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl bir savunmadır? Avustralya'dan misafirim var şuan, dalga geçiyor bu ne sistem diyor. Asla asla diyor. Bu ne saçmalık diyor ingilizce. Adam Avustralya'da elektriğin gittiğini görmemiş. Biraz gözünüzü açın. Ups alacakmışım. Arkadaşım elektriği 5 dakika verip geri çekiyorlar. Şuan benim elektriğim var. Ama diğer semtlerin yok. Sırayla kesiyorlar bu ne saçmalık.
    Avustralya zaten kuzey kutupta ve dünyanın en ağır kışını yaşayan ülke güldürmeyin beni.
  • 21-12-2012, 01:34:52
    #25
    Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abd ye bakarmısın rica etsem? Yada İngiltere?
    5 milyon nufusluk bir ülke ile Türkiye yi kıyaslamak çok saçma.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:23:31 -->-> Daha önceki mesaj 00:22:25 --

    Avustralya zaten kuzey kutupta ve dünyanın en ağır kışını yaşayan ülke güldürmeyin beni.
    Ne diyorsunuz vallahi anlamıyorum
  • 21-12-2012, 01:36:04
    #26
    sor bakalım o arkadaşına avustralyada kaçak elektrik kullanımı ne kadar. doğuda ahlaksızlık diz boyu hırsızlar
  • 21-12-2012, 01:46:32
    #27
    vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne diyorsunuz vallahi anlamıyorum
    Yukarıda alıntına istinaden verdiğim cevabı anlamadıysan bol şans ne diyeyim.İyi uykular