vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bunu belirtiyorum. Batıda pek olmasada doğuda devlet düşmanlığından millet kaçak yapıyor. Devletsen önleyeceksin basacaksın alayına cezayı bakalım daha kullanabilirlemi? Ama adamlar nasılsa sattıkları elektriğin parasını herkese ödettiği için gidip baskın bile yapmıyor.
Bu söylediğinizde de haklısınız, aslında suç ben ve benim gibilerde. Yıllardır sesimizi çıkarmayıp enayi gibi ödemeye devam ediyoruz bu parayı.