Haklısınız kendinizce ama ben ailem onlar, bunlar yıllardır kaçak elektriğin parasını ödüyoruz, bizim suçumuz ne?
Bende bunu belirtiyorum. Batıda pek olmasada doğuda devlet düşmanlığından millet kaçak yapıyor. Devletsen önleyeceksin basacaksın alayına cezayı bakalım daha kullanabilirlemi? Ama adamlar nasılsa sattıkları elektriğin parasını herkese ödettiği için gidip baskın bile yapmıyor.