Kaçak su ve elektrik kullanmak kul hakkına girer Çünkü o kaçağı başkaları ödemektedir
Kaçak, su, elektrik hırsızlıktır, gasptır Bu gaspı yapan insanın ibadeti kabul olmaz

Ayrıca ev halkını da harama bulaştırmış olur Kaçak su ile abdest, gusül olmaz Kaçak elektrik kullanmak dürüst yaşayan vatandaşların hakkına tecavüzdür

Devletine, zarar veren milletin allah katında yeri yoktur