2 gecedir evimde elektrik yok. Gidip geliyor. Bilgisayarım bozuldu açılmıyor büyük ihtimal ya Harddisk yada RAM yandı git gel git gel yapa yapa elektrik. Çamaşır makinesi yandı. Böyle bir saçmalık olamaz. Bu ülkede elektrik sorununa bile çözüm bulunmuyorsa böyle devlet olmaz olsun.
Her kesilen şey için olmaz olsun böyle devlet dersek olmaz zaten devlet falan. Madem eşyaların kıymetli ups kullanacaksın. Ben izmir de evimde ups kullanıyorum pek elektrik git geli olmasada. Ayrıca her ülkede kötü doğa şartlarında bu durum oluyor. Gerçi diyarbakırdaki biraz fazla olmuş ama oda kaçak elektrikle orantılı hizmet gereği bu yüzden bence makul. Ne kadar ekmek o kadar köfte.