kış kıyamet geldi millet elektrikli sobalara yüklendi. elektrikle ısınmak ya zengin işi yada kaçakçıların işi. en az 2000watt harcadığını düşünün bir sobanın. çokmu zor doğalgaz kullanması ya da odun sobası