Kaçak su ve elektrik kullanmak kul hakkına girer Çünkü o kaçağı başkaları ödemektedir
Kaçak, su, elektrik hırsızlıktır, gasptır Bu gaspı yapan insanın ibadeti kabul olmaz
Ayrıca ev halkını da harama bulaştırmış olur Kaçak su ile abdest, gusül olmaz Kaçak elektrik kullanmak dürüst yaşayan vatandaşların hakkına tecavüzdür
Devletine, zarar veren milletin allah katında yeri yoktur
Hocam her ne kadar haklı olsanızda kullanmanın doğru olmadığı konusunda ama fetva vermekte snırım yanlış oldu. İbadet, gusul vs. Niyetim tartışmak değil sdece fetva kolay kolay verilecek birşey olmadığı için yazma gereği duydum.