2 gecedir evimde elektrik yok. Gidip geliyor. Bilgisayarım bozuldu açılmıyor büyük ihtimal ya Harddisk yada RAM yandı git gel git gel yapa yapa elektrik. Çamaşır makinesi yandı. Böyle bir saçmalık olamaz. Bu ülkede elektrik sorununa bile çözüm bulunmuyorsa böyle devlet olmaz olsun.