Hocam her ne kadar haklı olsanızda kullanmanın doğru olmadığı konusunda ama fetva vermekte snırım yanlış oldu. İbadet, gusul vs. Niyetim tartışmak değil sdece fetva kolay kolay verilecek birşey olmadığı için yazma gereği duydum.
haklısın. fetva olarak algılanmasın bu yazım! ben doğru olanı yazdım..
katiyen fetva vermedim lütfen fetva olarakta algılamayın arkadaşlar