Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her kesilen şey için olmaz olsun böyle devlet dersek olmaz zaten devlet falan. Madem eşyaların kıymetli ups kullanacaksın. Ben izmir de evimde ups kullanıyorum pek elektrik git geli olmasada. Ayrıca her ülkede kötü doğa şartlarında bu durum oluyor. Gerçi diyarbakırdaki biraz fazla olmuş ama oda kaçak elektrikle orantılı hizmet gereği bu yüzden bence makul. Ne kadar ekmek o kadar köfte.
Danimarka vb ülkelerde en son ne zaman elektrik gittiğine bakarmısın.