GrupSoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İran Radyoları Savaş'a Davet Etti..
63
●2.853
- 14-06-2010, 14:56:44Nufusunun 10 da 1i olan bir ülkeyi yok edemeyeceksek yaşamayalım bence.
- 14-06-2010, 15:06:09Artık sakarya fırat hucum hucum saldırın - devri kapandı beyler farkında değilsiniz galiba amerika lazerli silah üretti artık insan gücüne gerek kalmıcak atsın bi nükleer bir bomba seni tanıyormu nüfüsünu keşke 1950 lerdeki gibi olsada ezip geçsek ama öle değil iştecanercanbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun farkına varmanız lazım
- 14-06-2010, 15:56:46şu ana kadar kaç nükleer bomba kullanıldı? nükleer silahlar savunma amaçlı kullanılır. örneğin rusya amerikaya karşı, amerikada rusyaya karşı elinde bulundurur. el bombası gibi atılacak bir şey değil.Yamaturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2010, 16:04:51Bugün isteyen istediği bomba türünü kullanabiliyor, Örneğin İsrailin Gazzeye karşı kullandığı silahlar normalmi sence ?ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyelimki İsrail nükleer silah kullandı İran'a karşı kim ne der ?
Anca biçok ülke başbakanı onu kınıyorum bunu kınıyorum başkada birşey beklemeyin. - 14-06-2010, 17:12:00Emin ol nükleer bombaların müslümanların üzerinde denemekten mutluluk duyarlar ve hiç gözünü kırpmadan kullanırlar. Tabiki el bombası gibi değil ancak benim mesajımda tam olarak belirtmek istedigim eskisi gibi artık insan gücü etkisini kaybediyor. İnsan beyni, İnsan teknolojisi kullanılmakta. Bu bakımdan da gerie oldugumuzu kabul etmemiz gerek.ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buda mesajımda savaş meraklılarına arkadaşlar bu ülke kolay kurulmadı. Kolayda ayakta durmuyor birileri hala ayağımızı kaydırmayı düşünüyor. Ancak tek yumruk halinde ilerlememiz durumunda hiç birşey olamz bize. Herkezde şu fikir yerleşmiş savaş olsunda gidelim ya israilleri tarıyalım. Bir savaş bizi her yönden 50 yıl geriye götürebilir ve bunu hiç birimizde istemeyiz heralde... Artık 21. yüzyıl dayız savaş çıkabilecegine ihtimal vermiyorum. Ancak hadi oldu diyelim bu savaşta israil varsa bizde bu savaşın içinde olmalıyız kanaatindeyim.. - 14-06-2010, 17:32:07Nüfusunun %0.5'i kadar olmayan 3-5 çapulcuyu bitirememişsin sen daha (: neden bahsediyorsun, kolay mı öyle İsrail'i filan bitirmek.. Yepyeni bi' Orta Doğu kurar Yankee yine bitirtmez sana..canercanbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakikaten hayal kurmayın. İsrail ile boy ölçüşemeyiz. ( Diplomatik olarak. ) - 14-06-2010, 17:33:09nereye türkiye yok ediyor israili ?
israil türkiyeden bi elini çekse ekonomimiz çöker.
Türkiye kendi mallarını üretene kadar dışarıya bağlı bir ülke.
k.bakmayında bırakın israili ırağa bile giremeyiz.
gerçekçi olmak lazım.
aaah ah bi atatürk daha gelse ne var.80 milyonluk bir nüfus var. 1 tane babayiğit akıllı bir adam çıkmazmı ?
lanet olsun böyle hayata.
iranıda kutluyorum. helal olsun vallahi.diyecek bişi yok.askere ihtiyaç olursa bende gidebilirim iran ordusuna
o derece nefretim var hırsım var kızgınlığım var...
bunun farkına varmanız lazım
