• 14-06-2010, 14:56:44
    #10
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayal kuruyorsun
    Nufusunun 10 da 1i olan bir ülkeyi yok edemeyeceksek yaşamayalım bence.
  • 14-06-2010, 15:06:09
    #11
    canercanbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nufusunun 10 da 1i olan bir ülkeyi yok edemeyeceksek yaşamayalım bence.
    Artık sakarya fırat hucum hucum saldırın - devri kapandı beyler farkında değilsiniz galiba amerika lazerli silah üretti artık insan gücüne gerek kalmıcak atsın bi nükleer bir bomba seni tanıyormu nüfüsünu keşke 1950 lerdeki gibi olsada ezip geçsek ama öle değil işte bunun farkına varmanız lazım
  • 14-06-2010, 15:56:46
    #12
    Yamaturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık sakarya fırat hucum hucum saldırın - devri kapandı beyler farkında değilsiniz galiba amerika lazerli silah üretti artık insan gücüne gerek kalmıcak atsın bi nükleer bir bomba seni tanıyormu nüfüsünu keşke 1950 lerdeki gibi olsada ezip geçsek ama öle değil işte bunun farkına varmanız lazım
    şu ana kadar kaç nükleer bomba kullanıldı? nükleer silahlar savunma amaçlı kullanılır. örneğin rusya amerikaya karşı, amerikada rusyaya karşı elinde bulundurur. el bombası gibi atılacak bir şey değil.
  • 14-06-2010, 16:04:51
    #13
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu ana kadar kaç nükleer bomba kullanıldı? nükleer silahlar savunma amaçlı kullanılır. örneğin rusya amerikaya karşı, amerikada rusyaya karşı elinde bulundurur. el bombası gibi atılacak bir şey değil.
    Bugün isteyen istediği bomba türünü kullanabiliyor, Örneğin İsrailin Gazzeye karşı kullandığı silahlar normalmi sence ?
    Diyelimki İsrail nükleer silah kullandı İran'a karşı kim ne der ?
    Anca biçok ülke başbakanı onu kınıyorum bunu kınıyorum başkada birşey beklemeyin.
  • 14-06-2010, 17:12:00
    #14
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu ana kadar kaç nükleer bomba kullanıldı? nükleer silahlar savunma amaçlı kullanılır. örneğin rusya amerikaya karşı, amerikada rusyaya karşı elinde bulundurur. el bombası gibi atılacak bir şey değil.
    Emin ol nükleer bombaların müslümanların üzerinde denemekten mutluluk duyarlar ve hiç gözünü kırpmadan kullanırlar. Tabiki el bombası gibi değil ancak benim mesajımda tam olarak belirtmek istedigim eskisi gibi artık insan gücü etkisini kaybediyor. İnsan beyni, İnsan teknolojisi kullanılmakta. Bu bakımdan da gerie oldugumuzu kabul etmemiz gerek.

    Buda mesajımda savaş meraklılarına arkadaşlar bu ülke kolay kurulmadı. Kolayda ayakta durmuyor birileri hala ayağımızı kaydırmayı düşünüyor. Ancak tek yumruk halinde ilerlememiz durumunda hiç birşey olamz bize. Herkezde şu fikir yerleşmiş savaş olsunda gidelim ya israilleri tarıyalım. Bir savaş bizi her yönden 50 yıl geriye götürebilir ve bunu hiç birimizde istemeyiz heralde... Artık 21. yüzyıl dayız savaş çıkabilecegine ihtimal vermiyorum. Ancak hadi oldu diyelim bu savaşta israil varsa bizde bu savaşın içinde olmalıyız kanaatindeyim..
  • 14-06-2010, 17:16:59
    #15
    bu ülkenin yiğit insanlara değil akıllı insanlara ihtiyacı var. tükürsek boğarız falan hikaye.

    türkiye'yi zaten savaşa sokmaya çalışıyorlar. savaş tazminatıydı oydu buydu ekonomik açıdan zaten ipteyiz düşeriz aşağıya.
  • 14-06-2010, 17:19:37
    #16
    Ben demiştim
    İran yer arıyor diye.
    Bakalım neler olacak.
  • 14-06-2010, 17:32:07
    #17
    canercanbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nufusunun 10 da 1i olan bir ülkeyi yok edemeyeceksek yaşamayalım bence.
    Nüfusunun %0.5'i kadar olmayan 3-5 çapulcuyu bitirememişsin sen daha (: neden bahsediyorsun, kolay mı öyle İsrail'i filan bitirmek.. Yepyeni bi' Orta Doğu kurar Yankee yine bitirtmez sana..

    Hakikaten hayal kurmayın. İsrail ile boy ölçüşemeyiz. ( Diplomatik olarak. )
  • 14-06-2010, 17:33:09
    #18
    nereye türkiye yok ediyor israili ?
    israil türkiyeden bi elini çekse ekonomimiz çöker.
    Türkiye kendi mallarını üretene kadar dışarıya bağlı bir ülke.
    k.bakmayında bırakın israili ırağa bile giremeyiz.
    gerçekçi olmak lazım.

    aaah ah bi atatürk daha gelse ne var.80 milyonluk bir nüfus var. 1 tane babayiğit akıllı bir adam çıkmazmı ?

    lanet olsun böyle hayata.

    iranıda kutluyorum. helal olsun vallahi.diyecek bişi yok.askere ihtiyaç olursa bende gidebilirim iran ordusuna
    o derece nefretim var hırsım var kızgınlığım var...