ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu ana kadar kaç nükleer bomba kullanıldı? nükleer silahlar savunma amaçlı kullanılır. örneğin rusya amerikaya karşı, amerikada rusyaya karşı elinde bulundurur. el bombası gibi atılacak bir şey değil.
Bugün isteyen istediği bomba türünü kullanabiliyor, Örneğin İsrailin Gazzeye karşı kullandığı silahlar normalmi sence ?
Diyelimki İsrail nükleer silah kullandı İran'a karşı kim ne der ?
Anca biçok ülke başbakanı onu kınıyorum bunu kınıyorum başkada birşey beklemeyin.