• 15-06-2010, 00:18:07
    #55
    Üyeliği durduruldu
    şu an tv de haberlerde, İran gemisini göndermiş gazzeye doğru, fakat yardım gemisinden bahsetmiyorum,

    İran bandrollü askeri gemi. Yarın öğlen haberlerinde kesinleşir ama savaş kapıda gibi görünüyor
  • 15-06-2010, 00:22:19
    #56
    İsrail hukuk tanımaz Müslüman Düşmanlığına devam ederlerse Haritadan yok olurlar..Avrupanın en onemlı amacı Türkiye üzerinde BöL-Parçala-YUT...Ama bu hedeflerıne ulasamayacaklar.
  • 15-06-2010, 00:32:36
    #57
    aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık.
  • 15-06-2010, 00:38:33
    #58
    Üyeliği durduruldu
    Ben savaşa girmesini siterim türkiyenin israil bu gidişle giders ve amerikada tum müslüman ülkelerini yokedecekler tek tek tum hristiyanlar birlik sadece müslümanlar birlik yok.. eyer türkiye savaşa girer se çoğu müslüman ülkesi türkiyeyi destekleyecektir. şuan durumada bakarsanız müslüman ülkelerin türkiyenin bir adım atmasını bekliyor amerika diyorsunuz şuan amerikanın bile yokolusu arap müslümanlar yani paralarını çektilermi amerika krizde yok olur.
  • 15-06-2010, 00:40:10
    #59
    sanki komşun iran yanındaki ülkeye savaş açıyormuş gibi söylemiş tatbikat görüp savaş hazırlığı sanmıştır savaş çıksa bile uçak - gemi ile olacak iş (ABD Iraktan geçirir mi hiç İran ı ) komşunun görebilme ihtimali pek yok savaş hazırlıklarını.

    Adsiz1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben savaşa girmesini siterim türkiyenin israil bu gidişle giders ve amerikada tum müslüman ülkelerini yokedecekler tek tek tum hristiyanlar birlik sadece müslümanlar birlik yok.. eyer türkiye savaşa girer se çoğu müslüman ülkesi türkiyeyi destekleyecektir. şuan durumada bakarsanız müslüman ülkelerin türkiyenin bir adım atmasını bekliyor amerika diyorsunuz şuan amerikanın bile yokolusu arap müslümanlar yani paralarını çektilermi amerika krizde yok olur.
    araplar mı parasını çekecek güldürme beni tarihimizi iyi biliyoruz Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur zengin araplar parasına bakar
  • 15-06-2010, 00:42:39
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Adsiz1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben savaşa girmesini siterim türkiyenin israil bu gidişle giders ve amerikada tum müslüman ülkelerini yokedecekler tek tek tum hristiyanlar birlik sadece müslümanlar birlik yok.. eyer türkiye savaşa girer se çoğu müslüman ülkesi türkiyeyi destekleyecektir. şuan durumada bakarsanız müslüman ülkelerin türkiyenin bir adım atmasını bekliyor amerika diyorsunuz şuan amerikanın bile yokolusu arap müslümanlar yani paralarını çektilermi amerika krizde yok olur.
    ++ katılıyorum
  • 15-06-2010, 00:54:23
    #61
    Adsiz1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben savaşa girmesini siterim türkiyenin israil bu gidişle giders ve amerikada tum müslüman ülkelerini yokedecekler tek tek tum hristiyanlar birlik sadece müslümanlar birlik yok.. eyer türkiye savaşa girer se çoğu müslüman ülkesi türkiyeyi destekleyecektir. şuan durumada bakarsanız müslüman ülkelerin türkiyenin bir adım atmasını bekliyor amerika diyorsunuz şuan amerikanın bile yokolusu arap müslümanlar yani paralarını çektilermi amerika krizde yok olur.
    Amerika nereye yok oluyor hocam yapmayın etmeyin .

    Araplar'ın petrolü de bir yere kadar sürecek o andan sonra Araplar'ı zengin edecek hiçbirşey kalmayacak göreceksiniz.

    Türkiye -ne kadar istemesem de - bu savaşa dahil olursa " yanımızda gözüken çoğu müttefik ülke (müslüman gayrimüslüman farketmez) mutlaka bulunduğumuz toprakların jeostratejik ve jeopolitik önemini kullanır (boğazlar en basitinden )
  • 15-06-2010, 01:12:27
    #62
    gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "yurtda barış, dünya da barış" tan bir dünya savaşını başlatacak etkiyi yapan millet haline geldik nerdeyse, ne acı
    yanlış anlamayın fakat okuduğunuz cümleyi anlayamamışsınız. israil ve benzeri TERÖRİSTLER yok edilmedikçe "yurtta sulh, cihanda sulh" gerçekleşmeyecektir.

    birde bazı kişiler daha pkk terör örgütü ile başedemiyor Türkiye diyor. Bende soruyorum senin ülkenin kimliğini taşıyanın alnında mı yazıyor bu pkk lı diye? adamlar savaş yapmıyor hainlik yapıyor. pkk ile Türkiye zaten savaşa bile girmez. bizim ordu için sadece bir tatbikat havasında geçer böyle bir savaş.

    HoXLeY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerika nereye yok oluyor hocam yapmayın etmeyin .

    Araplar'ın petrolü de bir yere kadar sürecek o andan sonra Araplar'ı zengin edecek hiçbirşey kalmayacak göreceksiniz.

    Türkiye -ne kadar istemesem de - bu savaşa dahil olursa " yanımızda gözüken çoğu müttefik ülke (müslüman gayrimüslüman farketmez) mutlaka bulunduğumuz toprakların jeostratejik ve jeopolitik önemini kullanır (boğazlar en basitinden )
    amerikanın bölünmesi çok zor değil. eyaletler arasında problemler bulunuyor. önemli tarihçiler amerikanın 6 ya bölünmesinin mümkün olabileceğini söylemektedir.

    ayrıca bende merak ediyorum bu hızda sanayileşme ile insanlar 2300 ya da düz hesap 2500 yılını görebileceğini nasıl düşünüyor? dünyanın sonu gelmiş petrolün bitmesinin o kadar da önemli olduğunu düşünmüyorum.

    israilde yaşananlar kıyametin yaklaştığının bir delili olabilir. tabi Müslümanlar için.

    yukarıda yazdıklarım sadece benim fikirlerimdir.
  • 15-06-2010, 01:18:48
    #63
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amerikanın bölünmesi çok zor değil. eyaletler arasında problemler bulunuyor. önemli tarihçiler amerikanın 6 ya bölünmesinin mümkün olabileceğini söylemektedir.

    ayrıca bende merak ediyorum bu hızda sanayileşme ile insanlar 2300 ya da düz hesap 2500 yılını görebileceğini nasıl düşünüyor? dünyanın sonu gelmiş petrolün bitmesinin o kadar da önemli olduğunu düşünmüyorum.

    israilde yaşananlar kıyametin yaklaştığının bir delili olabilir. tabi Müslümanlar için.

    yukarıda yazdıklarım sadece benim fikirlerimdir.
    fikirlerinize saygı duyorum tabi ki ;

    Ancak Amerika ne kadar eyalet sistemiyle oluşsa da onu bir tutan yahudi lobisi var , oldukça güçlü en tanınmış aileler Rockefeller , Rotschild filandır.Tabi ki bunlar internet fenomeni de olabilir yine kesin birşey diyemeyiz .