Ben savaşa girmesini siterim türkiyenin israil bu gidişle giders ve amerikada tum müslüman ülkelerini yokedecekler tek tek tum hristiyanlar birlik sadece müslümanlar birlik yok.. eyer türkiye savaşa girer se çoğu müslüman ülkesi türkiyeyi destekleyecektir. şuan durumada bakarsanız müslüman ülkelerin türkiyenin bir adım atmasını bekliyor amerika diyorsunuz şuan amerikanın bile yokolusu arap müslümanlar yani paralarını çektilermi amerika krizde yok olur.
Amerika nereye yok oluyor hocam yapmayın etmeyin .
Araplar'ın petrolü de bir yere kadar sürecek o andan sonra Araplar'ı zengin edecek hiçbirşey kalmayacak göreceksiniz.
Türkiye -ne kadar istemesem de - bu savaşa dahil olursa " yanımızda gözüken çoğu müttefik ülke (müslüman gayrimüslüman farketmez) mutlaka bulunduğumuz toprakların jeostratejik ve jeopolitik önemini kullanır (boğazlar en basitinden )