ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amerikanın bölünmesi çok zor değil. eyaletler arasında problemler bulunuyor. önemli tarihçiler amerikanın 6 ya bölünmesinin mümkün olabileceğini söylemektedir.

ayrıca bende merak ediyorum bu hızda sanayileşme ile insanlar 2300 ya da düz hesap 2500 yılını görebileceğini nasıl düşünüyor? dünyanın sonu gelmiş petrolün bitmesinin o kadar da önemli olduğunu düşünmüyorum.

israilde yaşananlar kıyametin yaklaştığının bir delili olabilir. tabi Müslümanlar için.

yukarıda yazdıklarım sadece benim fikirlerimdir.
fikirlerinize saygı duyorum tabi ki ;

Ancak Amerika ne kadar eyalet sistemiyle oluşsa da onu bir tutan yahudi lobisi var , oldukça güçlü en tanınmış aileler Rockefeller , Rotschild filandır.Tabi ki bunlar internet fenomeni de olabilir yine kesin birşey diyemeyiz .