• 14-06-2010, 21:54:05
    #37
    Platin üye
    evet, bazı paşaların caddelerde nasıl arap astığını söyleyen yok, ve cumhuriyet döneminde şapka takılmadı diye asılanları ağzına alan yok, tarihse buda tarih!

    Tutturmuşlar araplar hain diye gidiyorlar, ona güvenme, İrana güvenme, eee, ölelim biz
  • 14-06-2010, 21:59:17
    #38
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurtuluş savaşı çocuk oyuncağı, çok kolay birşey miydi 80 yılda bir yapalım.
    Kurtuluş savaşının yada herhangi bir savaşın oyuncak olduğunu ima etmedim. Sonuçda ortada hayvan canı değil insanı canı ile oynanıyor. Ama şunuda unutmamak gerek Türk evladı gururu-namusu ve şerefi için yaşar. Bana göre bu 3 şey olmadıkdan sonra yaşamanın bi anlamı yok. Eğer 2-3 milyon nufusu olan bir ülke sorumsuzca benim insanımı öldürecekse ve ben bir Türk olarak bunun hesabını soramayacaksam yaşamamın bir anlamı yok derim. Onca olanlara rağmen dinsiz kitapsız ******** siyonistler bir özür bile dilemediler onuda geçtik bizi suçlu çıkardılar dünyayı arkasına alıp.
  • 14-06-2010, 22:03:04
    #39
    TSuNaMi_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurtuluş savaşının yada herhangi bir savaşın oyuncak olduğunu ima etmedim. Sonuçda ortada hayvan canı değil insanı canı ile oynanıyor. Ama şunuda unutmamak gerek Türk evladı gururu-namusu ve şerefi için yaşar. Bana göre bu 3 şey olmadıkdan sonra yaşamanın bi anlamı yok. Eğer 2-3 milyon nufusu olan bir ülke sorumsuzca benim insanımı öldürecekse ve ben bir Türk olarak bunun hesabını soramayacaksam yaşamamın bir anlamı yok derim. Onca olanlara rağmen dinsiz kitapsız ******** siyonistler bir özür bile dilemediler onuda geçtik bizi suçlu çıkardılar dünyayı arkasına alıp.
    Dünya onların arkasında değil emin olunuz. Ama öyle ki, bazı ülkelerin basın açıklamalarına bile müdahale edebilecek güçte teşkilatları var. Yani kamuoyu oluşturabilirler ama somut destek konusunda, katılmıyorum.

    Doğudan gelen her asker, teröristleri yakaladıklarında gelen "serbest bırakın" emirlerinden bahsedip duruyor. Aynı şekilde paşalar da bahsetmiyor mu televizyon kanallarında bu olaylardan. Biz bu askeriyeyle birşey yapamayız. İran uğraşsın İsrail'le bizim öncelikli olarak -eğer çok savaş istiyorsak- Irak'ın kuzey bölgesini halletmemiz lazım.
  • 14-06-2010, 22:05:18
    #40
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünya onların arkasında değil emin olunuz. Ama öyle ki, bazı ülkelerin basın açıklamalarına bile müdahale edebilecek güçte teşkilatları var. Yani kamuoyu oluşturabilirler ama somut destek konusunda, katılmıyorum.

    Doğudan gelen her asker, teröristleri yakaladıklarında gelen "serbest bırakın" emirlerinden bahsedip duruyor. Aynı şekilde paşalar da bahsetmiyor mu televizyon kanallarında bu olaylardan. Biz bu askeriyeyle birşey yapamayız. İran uğraşsın İsrail'le bizim öncelikli olarak -eğer çok savaş istiyorsak- Irak'ın kuzey bölgesini halletmemiz lazım.
    Öncelik gladiocuları temizlemek ardından savaş ^^ haklısın bu konuda saygılar.
  • 14-06-2010, 22:06:09
    #41
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tarihi incelemenizde yarar var. araplara güven olurmu sizce ? eskiden sattıkları gibi yine satarlar.
    tarihi incelersen, araplar değil arap liderler ihanet etmiştir. ayrıca çanakkalede bizle savaşmaya gelen müslümanlar bile vardı. adamları o derece kandırmışlarki bizim cephede ezan sesini duyup savaşmaktan vazgeçenler var.

    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaw yawlar götürsün seni.
    - repini attın mesaj kasmana gerek yok.

    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyasete girmeyim diyorum ama tek bir soru soracağım, savaş halinde teknolojik alt yapımızın buna Uçkalardan, Roketlere ve Uydulara kadar hata abartmıyorum Borsa sistemlerine kadar yüzden kaçını kullanabileceğiz. Biraz programcılıkla uğraşan kişiler bilirki devletin kullandığı yazılılarım çoğu İsrail malı.
    pardus geliştiriliyor hocam. inşallah bir 10 sene içerisinde kullanılır kamuda. ayrıca aselsanda dünyaya silah ve teçhizat satmaya başladı. sanırım hollanda ordusuna telsiz için anlaşma imzaladılar geçende.

    ayrıca yine diyorum Türkiye - israile saldırsa israilin yok olacağını düşünüyorum. öyle 1 nükleer atayım şurayı bitireyim ne kadar kolaymış oh. sanki red alert oynuyoruz. İran zaten saldırmak için bahane arıyor oda girer bizle savaşa diye düşünüyorum.

    tabi bunlar sadece benim fikirlerim.
  • 14-06-2010, 22:14:41
    #42
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tarihi incelemenizde yarar var. araplara güven olurmu sizce ? eskiden sattıkları gibi yine satarlar.
    İş bankası kimin parasıyla kurulmuş onu da bir araştırsanıza. Ya da Muhammed Ikbal bu ülke için neler yapmış.
  • 14-06-2010, 22:21:26
    #43
    iran ile israil arasında çıkacak olan savaşa türkiyenin karışacağını sanmıyorum.. fakat israilden öc almak için iran'a hava sahasını kullandırabilir.
  • 14-06-2010, 22:24:22
    #44
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    ayrıca yine diyorum Türkiye - israile saldırsa israilin yok olacağını düşünüyorum. öyle 1 nükleer atayım şurayı bitireyim ne kadar kolaymış oh. sanki red alert oynuyoruz. İran zaten saldırmak için bahane arıyor oda girer bizle savaşa diye düşünüyorum.

    tabi bunlar sadece benim fikirlerim.
    Ancak bakın israili iranla birlikte tabiki yok edebiliriz ancak keşke tek ülke israil olsa bu bahaneyle çoğu avrupa ülkeleri israil in arkasına geçecektir başta amerika çok belli etmeden geçerek rusya belki kendi çıkarlarını düşünerek çok karışmaz ancak almanyaydı italyadı vb ülkeler arkasında olacaktır buda bize zarar verecektir... Bu arada nükleer konudaki yorumlarınıza tamamen katılıyorum nükleer bomba kalıcı zarar verebilir büyük bir alanda. Ancak bir ülkeyi tamamen yok edemez... Sonuçta el bombası değil at kaç misali...
  • 14-06-2010, 22:26:50
    #45
    Yamaturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ancak bakın israili iranla birlikte tabiki yok edebiliriz ancak keşke tek ülke israil olsa bu bahaneyle çoğu avrupa ülkeleri israil in arkasına geçecektir başta amerika çok belli etmeden geçerek rusya belki kendi çıkarlarını düşünerek çok karışmaz ancak almanyaydı italyadı vb ülkeler arkasında olacaktır buda bize zarar verecektir... Bu arada nükleer konudaki yorumlarınıza tamamen katılıyorum nükleer bomba kalıcı zarar verebilir büyük bir alanda. Ancak bir ülkeyi tamamen yok edemez... Sonuçta el bombası değil at kaç misali...
    Avrupa'nın savaşa girecek hali mi var. Avrupa bir büyük savaşı daha kaldıramaz. O yüzden asla taraf olmaz, savaş çıkmaması; çıksa bile en kısa sürede ve uzakta bitmesi için elinden geleni yapar.