• 14-06-2010, 21:05:52
    #28
    Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diplomatik olarak İsrailin neyi varki kardeş ?
    Şu anda çoğu müslüman ve yahudi ülkesi Türkiyeye desteklerini dile getirdi zaten.
    Sadece Amerika var arkalarında, ben bu şekilde düşünmüyorum.
    Türkiye gayet güçlü ve İsrail ile boy ölçüşebilecek bir ülkedir Diplomatik Açıdan.
    Zaten askeri açıdan söylememe gerek yok.
    Ancak savaş her iki tarafada zarar verir. Savaş çıkmasını bende istemiyorum, ancak Türkiye korkak görünmemelidir diye düşünüyorum.
    Mossad yeter
  • 14-06-2010, 21:07:38
    #29
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mossad yeter
    mossad kim OSMANLI Geri Gelecek
  • 14-06-2010, 21:22:58
    #30
    Üyeliği durduruldu
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi toprağımızı koruyamazken başka toprakları korumaya gitmek ne kadar akıl karı ben anlamıyorum.
    israil yokolduğunda zaten kendi topraklarını koruyor hale geleceksin nedeni ise terör artık israilden besleniyor
  • 14-06-2010, 21:27:40
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HayatHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tükürsek israil bitiririz.
    Siyasete girmeyim diyorum ama tek bir soru soracağım, savaş halinde teknolojik alt yapımızın buna Uçkalardan, Roketlere ve Uydulara kadar hata abartmıyorum Borsa sistemlerine kadar yüzden kaçını kullanabileceğiz. Biraz programcılıkla uğraşan kişiler bilirki devletin kullandığı yazılılarım çoğu İsrail malı.
  • 14-06-2010, 21:39:58
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyasete girmeyim diyorum ama tek bir soru soracağım, savaş halinde teknolojik alt yapımızın buna Uçkalardan, Roketlere ve Uydulara kadar hata abartmıyorum Borsa sistemlerine kadar yüzden kaçını kullanabileceğiz. Biraz programcılıkla uğraşan kişiler bilirki devletin kullandığı yazılılarım çoğu İsrail malı.
    bazı olaylar belirli bir noktayı geçtiğinde bu kadar ince düşünmeye gerek yok. Kurtuluş savaşını yaparken borsada yoktu onlara karşı koyabilecek kadar gelişmiş uçağımızda hatta onuda geçtim metrekareye 5bin düşman mermisi düşerken onlara atabilecek tek kurşunumuzun kalmadığı günler oldu. Bu dünya kimseye kalmaz heleki gevurlara asla kalmaz bu kadar yormayalım kendimizi aslında demek istediğim çok şey daha varda yobaz olrak tanımlanmak istemem. Saygılar sevgiler...
  • 14-06-2010, 21:45:26
    #33
    İsrail silaha yatırım yapan ülke ondan fazla gelişmemiş ama silah konusunda bizden üstünler o yüzden biz maça 1-0 geride başlamış durumdayız. :S

    Ama savaş çıkarsa bizi baya bir geriye götürür.
  • 14-06-2010, 21:46:37
    #34
    TSuNaMi_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazı olaylar belirli bir noktayı geçtiğinde bu kadar ince düşünmeye gerek yok. Kurtuluş savaşını yaparken borsada yoktu onlara karşı koyabilecek kadar gelişmiş uçağımızda hatta onuda geçtim metrekareye 5bin düşman mermisi düşerken onlara atabilecek tek kurşunumuzun kalmadığı günler oldu. Bu dünya kimseye kalmaz heleki gevurlara asla kalmaz bu kadar yormayalım kendimizi aslında demek istediğim çok şey daha varda yobaz olrak tanımlanmak istemem. Saygılar sevgiler...
    Kurtuluş savaşı çocuk oyuncağı, çok kolay birşey miydi 80 yılda bir yapalım.
  • 14-06-2010, 21:48:06
    #35
    Platin üye
    Araplara güven olmaz diyen arkadaşa, içimizdeki Erganakoncu Türk, sözde Atatürkçülere hiç güvenmiyoruz biz.

    80 yıldır Atatürk diyerek sömürüldü, Atatürk heykeli altında bu ülke insanına darbe yapıldı, arabların ise sadece küçük bir kısmı kısa bir zaman zarfında ihanet eylemini gerçekleştirdi.

    Tarih tarih diyip duruyorsunuz, ama darbeci teröristlerden hiç bahsetmiyorsunuz...
  • 14-06-2010, 21:51:26
    #36
    antiarabesk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araplara güven olmaz diyen arkadaşa, içimizdeki Erganakoncu Türk, sözde Atatürkçülere hiç güvenmiyoruz biz.

    80 yıldır Atatürk diyerek sömürüldü, Atatürk heykeli altında bu ülke insanına darbe yapıldı, arabların ise sadece küçük bir kısmı kısa bir zaman zarfında ihanet eylemini gerçekleştirdi.

    Tarih tarih diyip duruyorsunuz, ama darbeci teröristlerden hiç bahsetmiyorsunuz...
    Araplar ihanet etti de, o dönem Türkler hiçbirşey yapmadı sanki. Paragöz bazı yöneticilerin neler yaptığı da yazıyor aynı tarih kitaplarında ama millet işine geleni okuyor.