Araplara güven olmaz diyen arkadaşa, içimizdeki Erganakoncu Türk, sözde Atatürkçülere hiç güvenmiyoruz biz.
80 yıldır Atatürk diyerek sömürüldü, Atatürk heykeli altında bu ülke insanına darbe yapıldı, arabların ise sadece küçük bir kısmı kısa bir zaman zarfında ihanet eylemini gerçekleştirdi.
Tarih tarih diyip duruyorsunuz, ama darbeci teröristlerden hiç bahsetmiyorsunuz...
Araplar ihanet etti de, o dönem Türkler hiçbirşey yapmadı sanki. Paragöz bazı yöneticilerin neler yaptığı da yazıyor aynı tarih kitaplarında ama millet işine geleni okuyor.