• 14-06-2010, 14:32:20
    #1
    Arkadaşlar komşu ile konuştum.
    Türkiyeye geri dönüyormuş, Adam dedi savaş çıkaçak hazırlıklar felan yapılıyor. ( Savaş havası varmış )


    Milliyet :

    İran ile İsrail ile ilişkileri gerecek bir hamleye imza atıyor. İran devlet radyosu, Gazze Şeridi'ne yiyecek, oyuncak ve inşaat malzemesi taşıyan ilk geminin dün yola çıktığını duyurdu. Diğer geminin ise cuma günü yola çıkmış olacağı belirtildi.

    "Filistin Ulusunun Müdafaası İçin Birlik" isimli İranlı sivil toplum kuruluşu yetkilileri, Gazze'ye İsrail tarafından uygulanan abluka kalkana kadar İran gemi yardımına devam edecek" diye konuştu.

    İran Kızılayı'ndan yapılan açıklamada, yaklaşık 100 bin İranlı'nın Gazze'ye gidecek gemilerde yer almak için başvurduğu ifade edildi.
  • 14-06-2010, 14:35:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sanmıyorum öyle bir durum olacağını ama yine de hiç belli olmaz.Türkiye ne yapacak nasıl saf alacak bilinmez??
  • 14-06-2010, 14:39:37
    #3
    zulfikar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanmıyorum öyle bir durum olacağını ama yine de hiç belli olmaz.Türkiye ne yapacak nasıl saf alacak bilinmez??
    ne yapacağız yaw. vatan müdafa öncelikle. terör eylemleri artabilir. güvenliği arttırırız. daha sonra Filistin için bürokratik atağa geçeriz. israil bir savaşa girdiğinde birçok yaptırım uygulanabilir diye düşünüyorum. tabi bunlar benim düşüncelerim
  • 14-06-2010, 14:42:26
    #4
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne yapacağız yaw. vatan müdafa öncelikle. terör eylemleri artabilir. güvenliği arttırırız. daha sonra Filistin için bürokratik atağa geçeriz. israil bir savaşa girdiğinde birçok yaptırım uygulanabilir diye düşünüyorum. tabi bunlar benim düşüncelerim
    İran yanında olmalıyız diye düşünüyorum.
  • 14-06-2010, 14:43:39
    #5
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İran yanında olmalıyız diye düşünüyorum.
    bende öyle isterim fakat bu seferde amerika ile sorunlar çıkabilir.
  • 14-06-2010, 14:43:43
    #6
    Tükürsek israil bitiririz.
  • 14-06-2010, 14:44:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    İyi de üstad Abd zaten fırsat arıyor İrana saldırmaya israil ve abd irana saldırısa bizim konumumuz ve durumumuz ne olacak? İsrail neyse de Abd ye karşı bizim ülkenin zaafları ve birlikte hareket etme zorunluluğu var biz bunu ne kadar inkar etsekte geçmiş yıllardaki vakalar bunu kanıtlıyor.Hep iki arada bir derede kalıyoruz.Elbet gönül istiyor ki israil ve abd ye karşı olalım ama siyasi burokrasi buna öyle bakmıyor belki bütün dengeleri göz önüne almaları babında onlar da haklıdır.
  • 14-06-2010, 14:45:39
    #8
    HayatHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tükürsek israil bitiririz.
    hayal kuruyorsun
  • 14-06-2010, 14:50:29
    #9
    zulfikar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi de üstad Abd zaten fırsat arıyor İrana saldırmaya israil ve abd irana saldırısa bizim konumumuz ve durumumuz ne olacak? İsrail neyse de Abd ye karşı bizim ülkenin zaafları ve birlikte hareket etme zorunluluğu var biz bunu ne kadar inkar etsekte geçmiş yıllardaki vakalar bunu kanıtlıyor.Hep iki arada bir derede kalıyoruz.Elbet gönül istiyor ki israil ve abd ye karşı olalım ama siyasi burokrasi buna öyle bakmıyor belki bütün dengeleri göz önüne almaları babında onlar da haklıdır.
    natoya üyeyken abd karşıtı olmamız mümkün değil.


    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayal kuruyorsun
    olası bir Türkiye-israil savaşında bence mümkün. yahudiyi öldürmeye gidiyoruz desen 80 yaşındaki adam gelir senin orduna yardıma. nükleer mükleer olmaz. Türkiye'de de var nükleer başlıklar. Yanlışsam söyleyin tabi bu sadece benim fikrim.