İyi de üstad Abd zaten fırsat arıyor İrana saldırmaya israil ve abd irana saldırısa bizim konumumuz ve durumumuz ne olacak? İsrail neyse de Abd ye karşı bizim ülkenin zaafları ve birlikte hareket etme zorunluluğu var biz bunu ne kadar inkar etsekte geçmiş yıllardaki vakalar bunu kanıtlıyor.Hep iki arada bir derede kalıyoruz.Elbet gönül istiyor ki israil ve abd ye karşı olalım ama siyasi burokrasi buna öyle bakmıyor belki bütün dengeleri göz önüne almaları babında onlar da haklıdır.