• 14-06-2010, 17:35:56
    #19
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nüfusunun %0.5'i kadar olmayan 3-5 çapulcuyu bitirememişsin sen daha (: neden bahsediyorsun, kolay mı öyle İsrail'i filan bitirmek.. Yepyeni bi' Orta Doğu kurar Yankee yine bitirtmez sana..

    Hakikaten hayal kurmayın. İsrail ile boy ölçüşemeyiz. ( Diplomatik olarak. )
    Diplomatik olarak İsrailin neyi varki kardeş ?
    Şu anda çoğu müslüman ve yahudi ülkesi Türkiyeye desteklerini dile getirdi zaten.
    Sadece Amerika var arkalarında, ben bu şekilde düşünmüyorum.
    Türkiye gayet güçlü ve İsrail ile boy ölçüşebilecek bir ülkedir Diplomatik Açıdan.
    Zaten askeri açıdan söylememe gerek yok.
    Ancak savaş her iki tarafada zarar verir. Savaş çıkmasını bende istemiyorum, ancak Türkiye korkak görünmemelidir diye düşünüyorum.
  • 14-06-2010, 17:38:00
    #20
    Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diplomatik olarak İsrailin neyi varki kardeş ?
    Şu anda çoğu müslüman ve yahudi ülkesi Türkiyeye desteklerini dile getirdi zaten.
    Sadece Amerika var arkalarında, ben bu şekilde düşünmüyorum.
    Türkiye gayet güçlü ve İsrail ile boy ölçüşebilecek bir ülkedir Diplomatik Açıdan.
    Zaten askeri açıdan söylememe gerek yok.
    Ancak savaş her iki tarafada zarar verir. Savaş çıkmasını bende istemiyorum, ancak Türkiye korkak görünmemelidir diye düşünüyorum.
    tarihi incelemenizde yarar var. araplara güven olurmu sizce ? eskiden sattıkları gibi yine satarlar.
  • 14-06-2010, 17:43:17
    #21
    Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diplomatik olarak İsrailin neyi varki kardeş ?
    Şu anda çoğu müslüman ve yahudi ülkesi Türkiyeye desteklerini dile getirdi zaten.
    Sadece Amerika var arkalarında, ben bu şekilde düşünmüyorum.
    Türkiye gayet güçlü ve İsrail ile boy ölçüşebilecek bir ülkedir Diplomatik Açıdan.
    Zaten askeri açıdan söylememe gerek yok.
    Ancak savaş her iki tarafada zarar verir. Savaş çıkmasını bende istemiyorum, ancak Türkiye korkak görünmemelidir diye düşünüyorum.

    suudi arabistan iran için hava sahasını kullanmasına izin verdi.
  • 14-06-2010, 17:47:17
    #22
    Alperbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    suudi arabistan iran için hava sahasını kullanmasına izin verdi.
    Nerede verdi iddaalara kapak vercekseniz türkiyeye savaş açtılar Haberleri düzgün takip eden birisi olsan o yazan o ingiliz gazetenin ayda bir hep böle iddaalar atarak bizleri, sizleri ortalığı karıştırmak için yapılan yazılardır. Ve S.A'da açıkladı bu işgalcileri hava sahımızı kullandırmayacagımızı..
  • 14-06-2010, 18:12:12
    #23
    HayatHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tükürsek israil bitiririz.
    En aciz yorum
  • 14-06-2010, 18:17:36
    #24
    HayatHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tükürsek israil bitiririz.
    tabi ya

    şu siyaseti hiç sevmiyorum :S ve anlaşmaları adamlar ne var dicek sanane diyemiceksin ben gelemem :S bu yüzden sevemiyorum.
  • 14-06-2010, 19:17:59
    #25
    Alperbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    suudi arabistan iran için hava sahasını kullanmasına izin verdi.
    Hayır vermedi.
  • 14-06-2010, 20:41:49
    #26
    Kendi toprağımızı koruyamazken başka toprakları korumaya gitmek ne kadar akıl karı ben anlamıyorum.
  • 14-06-2010, 20:57:05
    #27
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne yapacağız yaw. vatan müdafa öncelikle. terör eylemleri artabilir. güvenliği arttırırız. daha sonra Filistin için bürokratik atağa geçeriz. israil bir savaşa girdiğinde birçok yaptırım uygulanabilir diye düşünüyorum. tabi bunlar benim düşüncelerim
    Yaw yawlar götürsün seni.