TSuNaMi_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bazı olaylar belirli bir noktayı geçtiğinde bu kadar ince düşünmeye gerek yok. Kurtuluş savaşını yaparken borsada yoktu onlara karşı koyabilecek kadar gelişmiş uçağımızda hatta onuda geçtim metrekareye 5bin düşman mermisi düşerken onlara atabilecek tek kurşunumuzun kalmadığı günler oldu. Bu dünya kimseye kalmaz heleki gevurlara asla kalmaz bu kadar yormayalım kendimizi aslında demek istediğim çok şey daha varda yobaz olrak tanımlanmak istemem. Saygılar sevgiler...
Kurtuluş savaşı çocuk oyuncağı, çok kolay birşey miydi 80 yılda bir yapalım.