Siyasete girmeyim diyorum ama tek bir soru soracağım, savaş halinde teknolojik alt yapımızın buna Uçkalardan, Roketlere ve Uydulara kadar hata abartmıyorum Borsa sistemlerine kadar yüzden kaçını kullanabileceğiz. Biraz programcılıkla uğraşan kişiler bilirki devletin kullandığı yazılılarım çoğu İsrail malı.
bazı olaylar belirli bir noktayı geçtiğinde bu kadar ince düşünmeye gerek yok. Kurtuluş savaşını yaparken borsada yoktu onlara karşı koyabilecek kadar gelişmiş uçağımızda hatta onuda geçtim metrekareye 5bin düşman mermisi düşerken onlara atabilecek tek kurşunumuzun kalmadığı günler oldu. Bu dünya kimseye kalmaz heleki gevurlara asla kalmaz bu kadar yormayalım kendimizi

aslında demek istediğim çok şey daha varda yobaz olrak tanımlanmak istemem. Saygılar sevgiler...