canercanbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nufusunun 10 da 1i olan bir ülkeyi yok edemeyeceksek yaşamayalım bence.
Nüfusunun %0.5'i kadar olmayan 3-5 çapulcuyu bitirememişsin sen daha (: neden bahsediyorsun, kolay mı öyle İsrail'i filan bitirmek.. Yepyeni bi' Orta Doğu kurar Yankee yine bitirtmez sana..

Hakikaten hayal kurmayın. İsrail ile boy ölçüşemeyiz. ( Diplomatik olarak. )