Yamaturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık sakarya fırat hucum hucum saldırın - devri kapandı beyler farkında değilsiniz galiba amerika lazerli silah üretti artık insan gücüne gerek kalmıcak atsın bi nükleer bir bomba seni tanıyormu nüfüsünu keşke 1950 lerdeki gibi olsada ezip geçsek ama öle değil işte bunun farkına varmanız lazım
şu ana kadar kaç nükleer bomba kullanıldı? nükleer silahlar savunma amaçlı kullanılır. örneğin rusya amerikaya karşı, amerikada rusyaya karşı elinde bulundurur. el bombası gibi atılacak bir şey değil.