ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu ana kadar kaç nükleer bomba kullanıldı? nükleer silahlar savunma amaçlı kullanılır. örneğin rusya amerikaya karşı, amerikada rusyaya karşı elinde bulundurur. el bombası gibi atılacak bir şey değil.
Emin ol nükleer bombaların müslümanların üzerinde denemekten mutluluk duyarlar ve hiç gözünü kırpmadan kullanırlar. Tabiki el bombası gibi değil ancak benim mesajımda tam olarak belirtmek istedigim eskisi gibi artık insan gücü etkisini kaybediyor. İnsan beyni, İnsan teknolojisi kullanılmakta. Bu bakımdan da gerie oldugumuzu kabul etmemiz gerek.

Buda mesajımda savaş meraklılarına arkadaşlar bu ülke kolay kurulmadı. Kolayda ayakta durmuyor birileri hala ayağımızı kaydırmayı düşünüyor. Ancak tek yumruk halinde ilerlememiz durumunda hiç birşey olamz bize. Herkezde şu fikir yerleşmiş savaş olsunda gidelim ya israilleri tarıyalım. Bir savaş bizi her yönden 50 yıl geriye götürebilir ve bunu hiç birimizde istemeyiz heralde... Artık 21. yüzyıl dayız savaş çıkabilecegine ihtimal vermiyorum. Ancak hadi oldu diyelim bu savaşta israil varsa bizde bu savaşın içinde olmalıyız kanaatindeyim..