canercanbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nufusunun 10 da 1i olan bir ülkeyi yok edemeyeceksek yaşamayalım bence.
Artık sakarya fırat hucum hucum saldırın - devri kapandı beyler farkında değilsiniz galiba amerika lazerli silah üretti artık insan gücüne gerek kalmıcak atsın bi nükleer bir bomba seni tanıyormu nüfüsünu keşke 1950 lerdeki gibi olsada ezip geçsek ama öle değil işte bunun farkına varmanız lazım