• 07-06-2010, 10:49:52
    #10
    Geçiyorsun 1 zayıf daha olsaydı bütünlemelere kalıcaktın bu 3 dersi okul bitene kadar vermeniz lazım lise 1de böyle.
  • 07-06-2010, 10:56:31
    #11
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 1. ve 2. dönem notlarım aşağıda. geçiyorsam nasıl geçtiğimi, ortalamamı söyleyebilecek birisi var mı?

    Kredi doğrudan geçmek içindir 73 tutturursan geçersin ve ayrıca 4 zayıfın olursa bütünlemelere kalırsın şimdi lise 2 geçiceksin gördüğüme göre e-okul seni sosyala atıyacak ve 3 sene içinde bu sınavları vericeksin.
  • 07-06-2010, 10:57:57
    #12
    5 birin olsun ortalaman 2,50 nin üstünde olsun ortalama ile geçip sınava girmessin.

    Yönetmelik şöyle diyor;

    Dil ve Anlatım dersleri dışındaki derslerden başarısızlığı bulunan öğrencilerden yılsonu başarı notu; 2.50 olan öğrenciler ortalama ile sınıflarını geçerler.
    Yukarıda belirtilen not ortalamasını tutturan fakat baraj ders diye nitelendirilen ( Dil ve Anlatım) dersinden başarısız olan öğrenciler bu dersten sorumlu olarak (önceki yıllardan sorumlu oldukları ders sayıları dikkate alınarak) bir üst sınıfa geçebilirler.
  • 07-06-2010, 11:11:49
    #13
    Reveloper
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 birin olsun ortalaman 2,50 nin üstünde olsun ortalama ile geçip sınava girmessin.

    Yönetmelik şöyle diyor;

    Dil ve Anlatım dersleri dışındaki derslerden başarısızlığı bulunan öğrencilerden yılsonu başarı notu; 2.50 olan öğrenciler ortalama ile sınıflarını geçerler.
    Yukarıda belirtilen not ortalamasını tutturan fakat baraj ders diye nitelendirilen ( Dil ve Anlatım) dersinden başarısız olan öğrenciler bu dersten sorumlu olarak (önceki yıllardan sorumlu oldukları ders sayıları dikkate alınarak) bir üst sınıfa geçebilirler.

    9. sınıf notlarımı gösteriyim size xD bekleyin arıyorum

    edit: bulamadım notlarımı
  • 07-06-2010, 11:27:38
    #14
    Alttan dersin oluyor baya. Ama geçiyordun sanırım.

    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9. sınıf notlarımı gösteriyim size xD bekleyin arıyorum

    edit: bulamadım notlarımı

    Adaş geçersin sorun olmaz sen çabalayıp hafif yağ çekersen lise4'e kadar zıplayarak geçersin lise4'e geldiğin zaman "koy g**üne rahman gitsin"
    Rahman değil rahvan dır o. Rahman Allah'ın sıfatlarından biridir.
  • 07-06-2010, 11:30:57
    #15
    Haftada 3 dersten fazla olan derslerin 1 ise onlardan bütünlemeye girmen gerek dostum 3 ders ve daha fazla derslerden 3 taneden fazla ise o zamanda sınıfta kalıyorsun sanırım tabiki ortalaması yani sadece bu dönemki notların değil ilk dönemle ortalamasını alcaksın.
  • 07-06-2010, 11:33:43
    #16
    bLack07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haftada 3 dersten fazla olan derslerin 1 ise onlardan bütünlemeye girmen gerek dostum 3 ders ve daha fazla derslerden 3 taneden fazla ise o zamanda sınıfta kalıyorsun sanırım tabiki ortalaması yani sadece bu dönemki notların değil ilk dönemle ortalamasını alcaksın.
    Hayır gerekmez.

    Yönetmelik ne diyor bakın;


    Dil ve Anlatım dersleri dışındaki derslerden başarısızlığı bulunan öğrencilerden yılsonu başarı notu; 2.50 olan öğrenciler ortalama ile sınıflarını geçerler.
    Yukarıda belirtilen not ortalamasını tutturan fakat baraj ders diye nitelendirilen ( Dil ve Anlatım) dersinden başarısız olan öğrenciler bu dersten sorumlu olarak (önceki yıllardan sorumlu oldukları ders sayıları dikkate alınarak) bir üst sınıfa geçebilirler.
  • 07-06-2010, 11:42:36
    #17
    0 notunun karnedeki karşılığı etkisizdir. Not ortalaman tutsa da 0 olan dersini bütünlemede vermen gerekir.

    Hocaya git en azından 1 düşürmesini falan iste.
  • 07-06-2010, 13:09:33
    #18
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır gerekmez.

    Yönetmelik ne diyor bakın;


    Dil ve Anlatım dersleri dışındaki derslerden başarısızlığı bulunan öğrencilerden yılsonu başarı notu; 2.50 olan öğrenciler ortalama ile sınıflarını geçerler.
    Yukarıda belirtilen not ortalamasını tutturan fakat baraj ders diye nitelendirilen ( Dil ve Anlatım) dersinden başarısız olan öğrenciler bu dersten sorumlu olarak (önceki yıllardan sorumlu oldukları ders sayıları dikkate alınarak) bir üst sınıfa geçebilirler.
    hocam meslek liselerindede baraj dersi olayı sadece dil anlatımmı yoksa atölye derside baraj dersmi