Lisede 3 zayıf ile geçiliyor mu?
43
●7.501
- 07-06-2010, 10:49:52Geçiyorsun 1 zayıf daha olsaydı bütünlemelere kalıcaktın bu 3 dersi okul bitene kadar vermeniz lazım lise 1de böyle.
- 07-06-2010, 10:56:31Kredi doğrudan geçmek içindir 73 tutturursan geçersin ve ayrıca 4 zayıfın olursa bütünlemelere kalırsın şimdi lise 2 geçiceksin gördüğüme göre e-okul seni sosyala atıyacak ve 3 sene içinde bu sınavları vericeksin.BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-06-2010, 10:57:575 birin olsun ortalaman 2,50 nin üstünde olsun ortalama ile geçip sınava girmessin.
Yönetmelik şöyle diyor;
Dil ve Anlatım dersleri dışındaki derslerden başarısızlığı bulunan öğrencilerden yılsonu başarı notu; 2.50 olan öğrenciler ortalama ile sınıflarını geçerler.
Yukarıda belirtilen not ortalamasını tutturan fakat baraj ders diye nitelendirilen ( Dil ve Anlatım) dersinden başarısız olan öğrenciler bu dersten sorumlu olarak (önceki yıllardan sorumlu oldukları ders sayıları dikkate alınarak) bir üst sınıfa geçebilirler. - 07-06-2010, 11:11:49hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9. sınıf notlarımı gösteriyim size
xD bekleyin arıyorum 
edit: bulamadım notlarımı
- 07-06-2010, 11:27:38Alttan dersin oluyor baya. Ama geçiyordun sanırım.
Rahman değil rahvan dır o. Rahman Allah'ın sıfatlarından biridir.Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-06-2010, 11:33:43Hayır gerekmez.bLack07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yönetmelik ne diyor bakın;
Dil ve Anlatım dersleri dışındaki derslerden başarısızlığı bulunan öğrencilerden yılsonu başarı notu; 2.50 olan öğrenciler ortalama ile sınıflarını geçerler.
Yukarıda belirtilen not ortalamasını tutturan fakat baraj ders diye nitelendirilen ( Dil ve Anlatım) dersinden başarısız olan öğrenciler bu dersten sorumlu olarak (önceki yıllardan sorumlu oldukları ders sayıları dikkate alınarak) bir üst sınıfa geçebilirler. - 07-06-2010, 13:09:33hocam meslek liselerindede baraj dersi olayı sadece dil anlatımmı yoksa atölye derside baraj dersmihayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

xD bekleyin arıyorum