hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır gerekmez.

Yönetmelik ne diyor bakın;


Dil ve Anlatım dersleri dışındaki derslerden başarısızlığı bulunan öğrencilerden yılsonu başarı notu; 2.50 olan öğrenciler ortalama ile sınıflarını geçerler.
Yukarıda belirtilen not ortalamasını tutturan fakat baraj ders diye nitelendirilen ( Dil ve Anlatım) dersinden başarısız olan öğrenciler bu dersten sorumlu olarak (önceki yıllardan sorumlu oldukları ders sayıları dikkate alınarak) bir üst sınıfa geçebilirler.
hocam meslek liselerindede baraj dersi olayı sadece dil anlatımmı yoksa atölye derside baraj dersmi