Alttan dersin oluyor baya. Ama geçiyordun sanırım.
9. sınıf notlarımı gösteriyim size

xD bekleyin arıyorum
edit: bulamadım notlarımı
Adaş geçersin sorun olmaz sen çabalayıp hafif yağ çekersen lise4'e kadar zıplayarak geçersin lise4'e geldiğin zaman "koy g**üne
rahman gitsin"
Rahman değil rahvan dır o. Rahman Allah'ın sıfatlarından biridir.