Alttan dersin oluyor baya. Ama geçiyordun sanırım.

Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9. sınıf notlarımı gösteriyim size xD bekleyin arıyorum

edit: bulamadım notlarımı

Adaş geçersin sorun olmaz sen çabalayıp hafif yağ çekersen lise4'e kadar zıplayarak geçersin lise4'e geldiğin zaman "koy g**üne rahman gitsin"
Rahman değil rahvan dır o. Rahman Allah'ın sıfatlarından biridir.