hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 birin olsun ortalaman 2,50 nin üstünde olsun ortalama ile geçip sınava girmessin.

Yönetmelik şöyle diyor;

Dil ve Anlatım dersleri dışındaki derslerden başarısızlığı bulunan öğrencilerden yılsonu başarı notu; 2.50 olan öğrenciler ortalama ile sınıflarını geçerler.
Yukarıda belirtilen not ortalamasını tutturan fakat baraj ders diye nitelendirilen ( Dil ve Anlatım) dersinden başarısız olan öğrenciler bu dersten sorumlu olarak (önceki yıllardan sorumlu oldukları ders sayıları dikkate alınarak) bir üst sınıfa geçebilirler.

9. sınıf notlarımı gösteriyim size xD bekleyin arıyorum

edit: bulamadım notlarımı