bLack07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haftada 3 dersten fazla olan derslerin 1 ise onlardan bütünlemeye girmen gerek dostum 3 ders ve daha fazla derslerden 3 taneden fazla ise o zamanda sınıfta kalıyorsun sanırım tabiki ortalaması yani sadece bu dönemki notların değil ilk dönemle ortalamasını alcaksın.
Hayır gerekmez.

Yönetmelik ne diyor bakın;


Dil ve Anlatım dersleri dışındaki derslerden başarısızlığı bulunan öğrencilerden yılsonu başarı notu; 2.50 olan öğrenciler ortalama ile sınıflarını geçerler.
Yukarıda belirtilen not ortalamasını tutturan fakat baraj ders diye nitelendirilen ( Dil ve Anlatım) dersinden başarısız olan öğrenciler bu dersten sorumlu olarak (önceki yıllardan sorumlu oldukları ders sayıları dikkate alınarak) bir üst sınıfa geçebilirler.