WebEngineer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lisede 3 zayıf ile geçiliyor mu?
43
●7.501
- 08-06-2010, 00:40:43Üyeliği durduruldu
- 08-06-2010, 00:42:09teşekkür takdir hesaplama diye arat googledenBuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2010, 01:07:12Üyeliği durdurulduArkadaşlar şuanda notlarım bu şekilde.

1 tane 1 oldu ancak diğer notlarımda artış var bazılarında.
şu sitede hesapladım. Ortalama ile direk geçiyormuşum. Doğru mu gösteriyor acaba?
http://sehitilhankucuksolaklisesi.k12.tr/ortalama.aspx - 08-06-2010, 01:52:48BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haber manşetleri gibi
son dakika
tek sözlü notumu kullanıyorlar ? sorması ayıp lise kaç ?

Üstteki resimde 4 tane 1 vardı şimdi yeniden fark 3 e indi