• 07-06-2010, 18:35:44
    #28
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her türlü sınava giriceksin. Bu şekilde geçemezsin, millette geçiyorsun felan demiş.
    Sallamayalım.
    Ben demiyorum meb diyor
  • 07-06-2010, 19:13:25
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Benim zamanımda en fazla 3 zayıf ve Ortalama 2.5 üzerine mi ne geçiyordu.
  • 07-06-2010, 20:18:58
    #30
    Düz lise ise 2.50 yi geç geçersin. Anadolu Liseleri için 3.00.
  • 08-06-2010, 00:40:43
    #31
    Üyeliği durduruldu
    cesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözlülerine göre efendi bir çocuğa benziyon.
    Evet

    Ortalama notumu nerden hesaplayabilirim arkadaşlar?
  • 08-06-2010, 00:42:09
    #32
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet

    Ortalama notumu nerden hesaplayabilirim arkadaşlar?
    teşekkür takdir hesaplama diye arat googleden
  • 08-06-2010, 01:07:12
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar şuanda notlarım bu şekilde.


    1 tane 1 oldu ancak diğer notlarımda artış var bazılarında.

    şu sitede hesapladım. Ortalama ile direk geçiyormuşum. Doğru mu gösteriyor acaba?
    http://sehitilhankucuksolaklisesi.k12.tr/ortalama.aspx
  • 08-06-2010, 01:50:54
    #34
    Üyeliği durduruldu
    SON DAKİKA: Fizikçi sözlü notuma 70 verdi şuanda . Üstteki resimde 4 tane 1 vardı şimdi yeniden fark 3 e indi
  • 08-06-2010, 01:52:48
    #35
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SON DAKİKA: Fizikçi sözlü notuma 70 verdi şuanda . Üstteki resimde 4 tane 1 vardı şimdi yeniden fark 3 e indi
    haber manşetleri gibi son dakika

    tek sözlü notumu kullanıyorlar ? sorması ayıp lise kaç ?
  • 08-06-2010, 01:54:13
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    tek sözlü notumu kullanıyorlar ?
    Kafalarına göre

    Alıntı
    sorması ayıp lise kaç ?
    Lise 1 (tekrar)