• 07-06-2010, 13:16:52
    #19
    Üyeliği durduruldu
    dil ve anlatımın cok iyi burak senden beklemiyordum bu notları bizim arkadaş 9.sınıfta 7-8 tane 1 varken geçti 10.sınıfa seninde hayli hayli geçmen lazım hocalarına biraz ısrar et.
  • 07-06-2010, 13:25:07
    #20
    benim de galiba sadece dil anlatmım 1 gelicek. Bütünleme sınavlarıyla geçebiliyor muyum?
  • 07-06-2010, 13:27:14
    #21
    CheyLoq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim de galiba sadece dil anlatmım 1 gelicek. Bütünleme sınavlarıyla geçebiliyor muyum?
    Evet
  • 07-06-2010, 13:54:01
    #22
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 birin olsun ortalaman 2,50 nin üstünde olsun ortalama ile geçip sınava girmessin.

    Yönetmelik şöyle diyor;

    Dil ve Anlatım dersleri dışındaki derslerden başarısızlığı bulunan öğrencilerden yılsonu başarı notu; 2.50 olan öğrenciler ortalama ile sınıflarını geçerler.
    Yukarıda belirtilen not ortalamasını tutturan fakat baraj ders diye nitelendirilen ( Dil ve Anlatım) dersinden başarısız olan öğrenciler bu dersten sorumlu olarak (önceki yıllardan sorumlu oldukları ders sayıları dikkate alınarak) bir üst sınıfa geçebilirler.
    Tüm dersler 5 olsa da , karne de 0 varken geçemez. Bütünleme sınavlarına kalmak zorunda.
  • 07-06-2010, 13:56:30
    #23
    bu mantıkla geçsek ne olur ki Önemli olan ailemize , sevdiklerimize ve Atalarımıza layik çalışmak değilmidir.
    yeni sistemi bilmiyorum ama hayırlısı olsun.
  • 07-06-2010, 14:07:22
    #24
    Her türlü sınava giriceksin. Bu şekilde geçemezsin, millette geçiyorsun felan demiş.
    Sallamayalım.
  • 07-06-2010, 14:33:59
    #25
    Dil anlatım dersinin 1 olmadıgı ve karnende sıfır olmadıgı sürece, ortalamanın 2.50'yi geçtigi her koşulda ister 5 tane birin olsun sınıfı geçersin.
  • 07-06-2010, 15:47:15
    #26
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 1. ve 2. dönem notlarım aşağıda. geçiyorsam nasıl geçtiğimi, ortalamamı söyleyebilecek birisi var mı?

    Sözlülerine göre efendi bir çocuğa benziyon.
  • 07-06-2010, 18:00:35
    #27
    sanırım 9. sınıfsın ve ingilizcen 0 ise ortalaman büyük ihtimal 55 in altındadır yaza okula desteğe gidiyorsun bnm gibi