dil ve anlatımın cok iyi burak senden beklemiyordum bu notları bizim arkadaş 9.sınıfta 7-8 tane 1 varken geçti 10.sınıfa seninde hayli hayli geçmen lazım hocalarına biraz ısrar et.
5 birin olsun ortalaman 2,50 nin üstünde olsun ortalama ile geçip sınava girmessin.
Yönetmelik şöyle diyor;
Dil ve Anlatım dersleri dışındaki derslerden başarısızlığı bulunan öğrencilerden yılsonu başarı notu; 2.50 olan öğrenciler ortalama ile sınıflarını geçerler. Yukarıda belirtilen not ortalamasını tutturan fakat baraj ders diye nitelendirilen ( Dil ve Anlatım) dersinden başarısız olan öğrenciler bu dersten sorumlu olarak (önceki yıllardan sorumlu oldukları ders sayıları dikkate alınarak) bir üst sınıfa geçebilirler.
Tüm dersler 5 olsa da , karne de 0 varken geçemez. Bütünleme sınavlarına kalmak zorunda.
bu mantıkla geçsek ne olur ki Önemli olan ailemize , sevdiklerimize ve Atalarımıza layik çalışmak değilmidir.
yeni sistemi bilmiyorum ama hayırlısı olsun.