BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
geçersin bu sene ya takma
43
●7.501

Ben de Orta okul 3te ilk kez mahvettim her şeyi ve iyi halden ö.k.k ile geçtim.Öğretmen kurulu kararıyla 
Kötü çocuk bendim tüm sene
(Şuba Öğretmen Kurulu)