• 08-06-2010, 01:58:47
    #37
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Lise 1 (tekrar)
    çift dikiş desene geçersin bu sene ya takma
  • 08-06-2010, 02:05:19
    #38
    Üyeliği durduruldu
    burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çift dikiş desene geçersin bu sene ya takma
    Valla artık korkuyorum. Mesela dün gece 02:07'de uyandım. Bilgisayarı açıp notlarıma bakıp tekrar uyudum. Şu seneyi bir atlatsam daha bir şey istemiyorum. Stres sıkıntı bastı.
    Bütünlemeye de kalmak istemiyorum.
  • 08-06-2010, 02:15:18
    #39
    Artık kurul yok mu Ben de Orta okul 3te ilk kez mahvettim her şeyi ve iyi halden ö.k.k ile geçtim.Öğretmen kurulu kararıyla

    O sene abim taktir ve oner belgesi adıydı hem de Kötü çocuk bendim tüm sene
  • 08-06-2010, 18:59:19
    #40
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık kurul yok mu Ben de Orta okul 3te ilk kez mahvettim her şeyi ve iyi halden ö.k.k ile geçtim.Öğretmen kurulu kararıyla

    O sene abim taktir ve oner belgesi adıydı hem de Kötü çocuk bendim tüm sene
    Ben ortaokul hayatımı tamamen ŞÖK ile geçirdim (Şuba Öğretmen Kurulu)
  • 08-06-2010, 19:56:34
    #41
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ortaokul hayatımı tamamen ŞÖK ile geçirdim (Şuba Öğretmen Kurulu)
    bizim ö.k.k şök olmuş demek
  • 08-06-2010, 22:24:45
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Lise 1'de 68 kredi diye biliyorum.
  • 08-06-2010, 23:20:27
    #43
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ortaokul hayatımı tamamen ŞÖK ile geçirdim (Şuba Öğretmen Kurulu)
    Bizim kuzende senin gibi orta okulda full kurulla geçti. Lisede okul 1.cisi oldu.
  • 08-06-2010, 23:43:34
    #44
    Arkadaşlar benim 6 zayıfım var lise 1 de nasıl geççem ben şimdi bir formülünü sölermisiniz :S hiç bir bilgim yok