teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık kurul yok mu Ben de Orta okul 3te ilk kez mahvettim her şeyi ve iyi halden ö.k.k ile geçtim.Öğretmen kurulu kararıyla

O sene abim taktir ve oner belgesi adıydı hem de Kötü çocuk bendim tüm sene
Ben ortaokul hayatımı tamamen ŞÖK ile geçirdim (Şuba Öğretmen Kurulu)