Artık kurul yok mu

Ben de Orta okul 3te ilk kez mahvettim her şeyi ve iyi halden ö.k.k ile geçtim.Öğretmen kurulu kararıyla
O sene abim taktir ve oner belgesi adıydı hem de

Kötü çocuk bendim tüm sene
Ben ortaokul hayatımı tamamen ŞÖK ile geçirdim

(Şuba Öğretmen Kurulu)