Konu
Lisede 3 zayıf ile geçiliyor mu?
08-06-2010, 23:43:34
#44
Yamaturk
Arkadaşlar benim 6 zayıfım var lise 1 de nasıl geççem ben şimdi bir formülünü sölermisiniz :S hiç bir bilgim yok