BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ortaokul hayatımı tamamen ŞÖK ile geçirdim (Şuba Öğretmen Kurulu)
Bizim kuzende senin gibi orta okulda full kurulla geçti. Lisede okul 1.cisi oldu.