Konu
Lisede 3 zayıf ile geçiliyor mu?
08-06-2010, 23:20:27
#43
WebEngineer
BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben ortaokul hayatımı tamamen ŞÖK ile geçirdim
(Şuba Öğretmen Kurulu)
Bizim kuzende senin gibi orta okulda full kurulla geçti. Lisede okul 1.cisi oldu.