Konu
Lisede 3 zayıf ile geçiliyor mu?
08-06-2010, 02:15:18
#39
teknohaberci
Artık kurul yok mu
Ben de Orta okul 3te ilk kez mahvettim her şeyi ve iyi halden ö.k.k ile geçtim.Öğretmen kurulu kararıyla
O sene abim taktir ve oner belgesi adıydı hem de
Kötü çocuk bendim tüm sene