Konu
Lisede 3 zayıf ile geçiliyor mu?
08-06-2010, 19:56:34
#41
teknohaberci
BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben ortaokul hayatımı tamamen ŞÖK ile geçirdim
(Şuba Öğretmen Kurulu)
bizim ö.k.k şök olmuş demek