BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar 1. ve 2. dönem notlarım aşağıda. geçiyorsam nasıl geçtiğimi, ortalamamı söyleyebilecek birisi var mı?

Sözlülerine göre efendi bir çocuğa benziyon.