Konu
Lisede 3 zayıf ile geçiliyor mu?
07-06-2010, 15:47:15
#26
cesar
BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar 1. ve 2. dönem notlarım aşağıda. geçiyorsam nasıl geçtiğimi, ortalamamı söyleyebilecek birisi var mı?
Sözlülerine göre efendi bir çocuğa benziyon.