Konu
Lisede 3 zayıf ile geçiliyor mu?
07-06-2010, 13:56:30
#23
Kutay
bu mantıkla geçsek ne olur ki
Önemli olan ailemize , sevdiklerimize ve Atalarımıza layik çalışmak değilmidir.
yeni sistemi bilmiyorum ama hayırlısı olsun.