Haftada 3 dersten fazla olan derslerin 1 ise onlardan bütünlemeye girmen gerek dostum 3 ders ve daha fazla derslerden 3 taneden fazla ise o zamanda sınıfta kalıyorsun sanırım tabiki ortalaması yani sadece bu dönemki notların değil ilk dönemle ortalamasını alcaksın.